#

Realizacja zamówień w okresie świątecznym

29/03/2018

 
Realizacja zamówień w okresie świątecznym
 
Szanowni Klienci,
Infomujemy, iż w dniu 31.03.2018 nie będziemy świadczyli dostaw z magazynu centralnego w Stawigudzie. Realizacja zamówień złożonych w dniu 31.03.2018 w magazynie centralnym nastąpi według następującego porządku:
- wtorek 03.04.2018 realizujemy dostawy dzienne
- zamówienia realizowane za pomocą dostaw nocnych na dzień 04.04.2018
 
Przepraszamy za utrudnienia.

Banner newsletter

Banner narzędzie.interparts.pl

Kontakt z naszym handlowcem

Piotr KamińskiKoordynator ds. rozwoju rynku

606 672 140

Leszek Suchodolski(woj. mazowieckie)

660 420 612

Robert Kosowski(oddział Białystok, Ogrodniczki)

728 954 466

Grzegorz Fedorowicz(woj. dolnośląskie)

696 025 656

Adrian Kruszewski(woj. pomorskie - obsługa stacjonarna z CE)

784 045 326

Rafał Parciak(woj. warm.-mazurskie, podlaskie, pomorskie)

664 742 041

Jacek Stawiarski(woj. małopolskie, świętokrzyskie, podkarpackie)

666 368 638

Maciej Klessa (woj. wielkopolskie)

662 270 766

Firma Inter Parts jest Beneficjentem środków z  Unii Europejskiej w ramach programu Narodowa Strategia Spójności

Mazury Gold & Country Club
Logo Mazury Golf & Country Club